8 Kasım 2010 Pazartesi

Bir daha aynı kişiye aşık olmayalım

2 yıldır aklımda olan, izlemek istediğim, zaman zaman başka yapacak boş işler bulduğumdan, zaman zaman yerine başka filmleri tercih ettiğimden ve en sonunda da arşivimi kaybetmemden dolayı izleyemediğim bir filmdi Somers Town. Birkaç ay  önce bir arkadaşımdan edindim ve nihayet bu gece de izliyebildim bu küçük, siyah-beyaz ingiliz filmini.

Son zamanlarda izlediğim en saf filmlerden  biri oldu ve aynı zamanda da en sevdiklerimden. Basit bir konusu, çok sade ve basit diyalogları olan kısacık 65 dakikalık br film. Müzikleri ise sıcacık.
2 ergen arasındaki diyaloglar, arkadaşlık, kültür farkı ve farkında olmadan ikisini de saran dostluk. Basit, hayatın içinden bir konu ve çok sade bir anlatım. Gerçekten gülümseyerek izledim her dakikasnı. Sanki mahallemden bir arkadaşımla bendik karşımdaki 2 velet. Sonunda da zaten seyahat var en sevdiğimden.

Bu küçük, sevimli, sade, içten, saf ve aslında o kadar da siyah-beyaz olmayan, insanın içini rengarenk yapan bu film beni etkiledi, sevindirdi gece gece yazdıklarımdan da anlaşılacağı gibi. İzlemeyenler için canlarının sıkkın olduğu bir anda gülümsemeleri için öneriyor ve yazıyı  şu şahane sahneyle bitirmek istiyorum. Special taxi:


Extrait 4 Somers Town
Yükleyen toutlecine. - Tüm sezonlar ve tüm bölümler

1 yorum:

  1. çok sevimli görünüyor. listeye ekledim ilk fırsatta izleyeceğim :)

    YanıtlaSil